HateTheHaterzz

söndag 11 december 2011

Uppdate

..Nu ligger jag i min säng,ensam och rädd.  jag är den som ler, men gråter när ingen ser.Nu är allt ett stort jävla mörker,..Gråter vare dag,jag hoppas du inte ser, jag faller ihop, hur kunde allt blir så jävla fel..? Det skulle alltid vara vi, nu när du ser mig går du bara förbi..förstår du hur jag mår efter all denna tid? Jag tänker på dig, och jag känner mig svag, försöker att få hjälp och jag kämpar varje dag,nu skiter jag i allt
Vafan  varför ska jag stanna kvar ?..Det enda jag får är massa värdelösa svar
Ni säger; "ja, det kommer ordna sig, du kommer att må bra" Jag vet ni bara ljuger för att få mig stanna kvar
Jag fattar inte varför, fan, ni älskar inte mig! :( Jag betyder ingenting så vem fan skulle bry sig Om jag försvann en dag, nej, ingen skulle sakna mig  Ni skulle ha det bra och slippa mina problem
Det känns som allt som händer, det är bara mitt fel...  

Hejdå så länge i guess..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar